Αναζήτηση
Ελληνικά

Aποστολές και πληρωμές

Tρόποι Αποστολής

Αποστολές εντός κι εκτός Αττικής

  • Αντικαταβολή για όλες τις αποστολές με χρέωση 3.75€
  • Αποστολή με Courier σε όλη την Ελλάδα με χρέωση 4€

 

Αποστολές με μεταφορική εταιρεία

Για βαριά και ογκώδη δέματα  όπως gaming καρέκλες, επαγγελματικοί εκτυπωτές, ups, χαρτί εκτύπωσης ή ποσοτικές παραγγελίες  προτείνεται η αποστολή με μεταφορική εταιρεία για μείωση τους κόστους αποστολής

  • Δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής για αποστολές με μεταφορική εταιρεία και η εξόφληση της παραγγελίας γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ στείλτε μας mail στο info@easyclick.gr

Τα εμπορεύματα παραδίδονται μέχρι το πεζοδρόμιο της διεύθυνσης παράδοσης.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί η παράδοση να γίνει σε όροφο, θα πρέπει να επικοινωνήσει ο ίδιος  με το κατάστημα για να ενημερωθεί για τις εξτρά χρεώσεις που θα υπάρξουν.

Αποστολές στην Κύπρο

Δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής για αποστολές στην Κύπρο και η εξόφληση της παραγγελίας γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ στείλτε μας mail στο info@easyclick.gr 

Χρόνος παράδοσης

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η EasyClickστέλνει όλες τις παραγγελίες σφραγισμένες. Σε περίπτωση που παραλάβετε την παραγγελία σας σε ανοιχτό ή κατεστραμμένο πακέτο παρακαλούμε να μην την δεχτείτε και να επικοινωνήστε αμέσως το τμήμα πωλήσεων +30 2108982958ή στείλτε μας mail στο info@easyclick.gr.

Οι παραδόσεις γίνονται με courierκαθημερινά 09:00 – 17:00. Εάν επιθυμείτε πιο συγκεκριμένο χρόνο παράδοσης μπορείτε να το σημειώσετε στα σχόλια της παραγγελίας σας. Το χρονικό περιθώριο της παράδοσης μπορεί να περιοριστεί στις 4 ώρες (π.χ. 10:00 – 14:00).

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

  • Χερσαίοι Προορισμοί αφορά μεταφορά και παράδοση αποστολών προς χερσαίους προορισμούς και ο ενδεικτικός χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες
  • Νησιωτικοί Προορισμοί αφορά μεταφορά και παράδοση αποστολών προς νησιωτικούς προορισμούς και ο ενδεικτικός χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες
  • Δυσπρόσιτες Περιοχές αφορά μεταφορά και παράδοση αποστολών προς περιοχές εκτός ορίων των κύριων πόλεων και ο ενδεικτικός χρόνος παράδοσης είναι 2-6 εργάσιμες ημέρες

  1. Πολιτική Επιστροφών

4.1 Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της Εταιρείας:

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της Εταιρείας σε όλες τις ακόλουθες περιπτώσεις:

4.1.1Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.

4.1.2Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.

4.1.3Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον Πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία «DOA»).

Σε αυτή την περίπτωση, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον Πελάτη. Τα ανωτέρω ισχύουν με την επιφύλαξη των επιμέρους πολιτικών DOA των κατασκευαστών των προϊόντων εφόσον είναι σύμφωνες με την Εφαρμοστέα Νομοθεσία.

4.1.4Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει έλλειψη  ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Εταιρεία.

4.1.5Στην περίπτωση που το προϊόν διαπιστωθεί ότι φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα.

Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και έχει την ελάχιστη νόμιμη διάρκεια που ορίζεται στους Εφαρμοστέους Νόμους. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον Πελάτη.

Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον Πελάτη (asnew) και στο χρόνο που συμφωνήθηκε.

Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Εταιρείας θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Εταιρείας είτε μέσω courier.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων, γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον Πελάτη και στην συνέχεια γίνεται επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται δωρεάν επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως μείωση του τιμήματος ή ακύρωση της συναλλαγής σύμφωνα με όσα ειδικότερα ορίζονται στο άρθρο ΑΚ 540 υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Εταιρεία.  Σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της Εταιρείας. Συγκεκριμένα, η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της Εταιρείας.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του Πελάτη.

4.2 Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του Πελάτη

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του Πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο Πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η αναφερομένη στην Ενότητα 5 προθεσμία υπαναχώρησης και ο Πελάτης είχε ρητώς επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο Πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό της Εταιρείας. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Εταιρεία, η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της Εταιρείας. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του Πελάτη.

4.3 Δικαίωμα υπαναχώρησης 

4.3.1 Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του Πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.

4.3.2 Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

4.3.3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

4.4 Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε:

α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή,

β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης,

γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων,

δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα,

ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση,

στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία,

ζ) την προμήθεια οινοπνευματωδών ποτών, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί όμως να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η πραγματική τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις στην αγορά, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής,

η) συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά,

θ) την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση,

ι) την προμήθεια εφημερίδων και παντός είδους περιοδικών, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων,

ια) συμβάσεις συναφθείσες σε δημόσιο πλειστηριασμό,

ιβ) την παροχή στέγασης πλην για σκοπούς κατοικίας, μεταφοράς αγαθών, υπηρεσιών ενοικίασης αυτοκινήτων, εστίασης ή υπηρεσιών σχετιζόμενων με δραστηριότητες αναψυχής, εάν η σύμβαση προβλέπει συγκεκριμένη ημερομηνία ή προθεσμία εκτέλεσης,

ιγ) την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τους «Όρους Χρήσης» της Ιστοσελίδας

Tρόποι Πληρωμής

Οι διαθέσιμες επιλογές πληρωμής είναι:

  • Αντικαταβολή,
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό,
  • Πληρωμή με κάρτα Online και

Η πληρωμή βάσει υπάρχουσας συμφωνίας αφορά μόνον σε περιπτώσεις όπου ο Πελάτης έχει έρθει σε συμφωνία με εξουσιοδοτημένο υπάλληλο της Εταιρείας για κάποιο συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής που δεν αναφέρεται στη λίστα (σε περίπτωση που δεν υπάρχει τέτοια συμφωνία και δεν υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με τον Πελάτη θα επιλέγεται ως τρόπος η αντικαταβολή).

Σε περίπτωση κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, αφού ολοκληρωθεί η παραγγελία, ο Πελάτης καταθέτει στην τράπεζα της επιλογής του το ποσό των παραγγελθέντων προϊόντων και αποστέλλει μια φωτοτυπία της κατάθεσης με e-mail στο info@easyclick.gr. Αριθμός λογαριασμού: GR52 0171 7290 0067 2916 5327 405, Δικαιούχος: EZCLICK ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ,  Τράπεζα Πειραιώς. Η Εταιρεία αποστέλλει τα προϊόντα μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης από την τράπεζα.

Η πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, γίνεται μέσω της μεθόδου “Redirection” στο Πειραιώς Paycenter της Τράπεζας Πειραιώς. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard και Maestro. Οι συναλλαγές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας της Τράπεζας Πειραιώς